tiistai 18. elokuuta 2015

Kotitreeniä

Olen saanut aiemmalta pt:ltä muutamia kotitreeniohjeita ja tänään kaivoin esille tabatatreenin ohjeen. Alkuun poljin kuntopyörällä 10min / 4,4,km lämmittelyksi, minkä lisäksi venyttelin. Sitten liikkeitä neljä kierrosta.

Tuntui tosi sopivasti rankalta. Ja hikihän siinä tuli. Kämppä lämpiää näillä keleillä hyvin, joten revähdysvaaraa ei todellakaan ollut.

Liikkeinä oli: kyykky, punnerrus, soutu, askelkyykky taakse, maastaveto kahvakuulalla, pystypunnerrus kahvakuulalla ja linkkuveitsi ristiin. Soutu tuli tehtyä käsipainoilla kulmasoutuna molemmin käsin eli siten sain 8 liikettä sopivaksi omaan timeriin. Käytän tätä timeria: crossfit tabata timer.

Polvi vähän vihotteli noissa taakse tehtävissä askelkyykyissä. Tästä täytyy mainita uudelle pt-Arille kun tekee ohjelmaa mulle.

Tein ennen treeniä jääkaappiin palkkarijuoman eli piimää, maitoa vähän, banaani ja mustikoita sekottimeen ja tasaiseksi juomaksi, eli protskuu, hiilarii, vitamiineja ja kuituja. Päälle söin kourallisen pähkinöitä eli siitä tuli hyvät rasvat.

Päivä jatkuukin sitten vähän jännittävissä merkeissä. Siitäpä kerron sitten vaikka huomenna lisää.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Julkaisen kommentit kun olen ne ensin lukaissut läpi.
terveisin Pii