maanantai 7. syyskuuta 2015

Toinen uusista saliohjelmista kokeiltu


Viikonloppu tuli levättyä hyvin, kun ei oikein pystynyt mitään aroilla ja kireillä lihaksilla tekemään. Pientä kevyttä pyöräilyä ja venyttelyä tein, mutta sekin oli ihan riittävästi. Ihan oikee päätös oli siirtää loput crossfit-peruskurssista myöhemmäksi.

Eilen pakkasin treenirepun valmiiksi, että jos uni on hyvä ja sen myötä vireys aamusta aikaisin kohdillaan, niin lähen kokeilemaan toisen uusista treeniohjelmista läpi. Ja hyvinhän sainkin nukuttua. Sitä se tekee kun helteet loppu ja liikkuminen antaa terveellisen väsymyksen, ni uni parani heti. Jee! Nyt taas virtaa riittää.

Koetan samalla taas totutella aikaisiin - klo 5.30 - herätyksiin ja syömiseen. Vaihdoinkin kahvin vihreeseen teehen ja join kahvin vasta kun tulin salilta. Tää sopii mun vatsalle paremmin, mutta saan kofeiinin kuitenkin ja kroppa herää hyvin.

Keli oli syksyinen, kostea ja vähän jo viileä. Pipo siis päähän. Ja olikin tarpeen polkiessa salille. Flunssan estoa, ja varsinkin kun hikisenä poljin takas. Sillee ei vilustu.

Salilla ei ollu ku pari henkee. Tuttujakin kasvoja, mutta aivan uusiakin. Noh, olenhan ollut pitkään poissa. Tilanteet muuttuu kullakin.

Ja sitte eiku treenaamaan! Wuhuu!

Alkuun soutua ja venyttelyjä kepin kanssa lämppäriksi. Tänään otin takakyykyt ihan tekniikkaharjoitteluna kepin kanssa. Koetin muistaa saamani opit, että polvet ei menis jalkaterälinjan yli. Koetin katsoa sivusta pelistä sitä ja opettaa kropalle oikea liike muistiin ennen ku laitan niskaan levytankoa ja painoja.

Sitten ylätaljaa, t-tankosoutua, punnerruksia, pystysoutua ja ranskalaisia punnerruksia. Eli nyt tuli yläkropalle ja käsille paljon töitä. Lopuksi keskikropan ärsytystä vatsarutistuksin - pallon päällä - ja vartalonkiertoja lattialla 6kg kuntopallon kera.

Treeniin meni kaikkinensa tunnin verran, ja siihen siis pyöräily salille ja takas kotia. Hyvä treeni. :)

Painot olivat tänäänkin aika pieniä, koska kokeilin missä voimatasot menee kesätauon jälkeen. Ensi kerralla jos sitten vähän lisään painoja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Julkaisen kommentit kun olen ne ensin lukaissut läpi.
terveisin Pii