perjantai 9. lokakuuta 2015

Vähän kevyempi treeni



Kylläpä kyllä - crossfit-salilta minut olis taas bongannu aamulla. Lähdin tekemään vähän kevyempää treeniä salille. Kotona ei oikein tule tehtyä kunnon treeniä - eikä täällä ole edes kunnolla tilaa nyt kun vähän järjestellään sisustusta uusiksi ja kaikki on sekaisin.

Avaavat liikkeet tein kepin kanssa ja ilmankin. Sitten penkin yli askelluksia ja tuli hyvä lämpö. Väliin istumaannousuja ja olkanivelen liikkuvuuden parannusta vuoropareina. Kyllä toi pahuksen kyynärpää nyt rajoittaa liikkeitä ja tämä olkanivelliikekin tuntui kädessä. Grr! Muutama painokelvoton sana pääs suusta ku vihlo. Sais nyt sen jo kuntoon!


Tein penkillä - siis tämän päällä tein nuo olkanivellikkeetkin - vielä rintarangan avaustakin kepin kanssa.


Sitten askelkyykkykävelyä kuvan mukainen suora ees ja taas yhteensä 4x6 askelta molemmilla jaloilla. Viimeset alko jo tuntumaa pahalta.

Loppuun tein pallon kanssa tasapainoiluja istuen - nostin vuorotellen jalkoja eteen suoraksi ja koetin istua selkä suorana. Sitten pallon päällä vatsallaan ja kädet lattiassa nostelin jalkoja vuorotellen ylös.

Vielä muutama valakyykkyharjoitus kepin kanssa - ei mene kovin syvälle vielä - ja telineiden vieressä syväkyykky tekniikan hiomista.

Ihan hyvä treeni tuli jos niinku hikoilusta mitataan. Noh tulihan sitä alakroppaa taaskin hapotettua vähän. Yläkroppa vaan meinaa olla jumissa kun ei oo päässy kunnolla rääkkäämään sitä ton pahuksen käden takia. Ja toinenkin käsi oireilee kun varon tuota toista. Turhautumista ilmassa? No on joo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Julkaisen kommentit kun olen ne ensin lukaissut läpi.
terveisin Pii